۱۳۸۸ دی ۱۴, دوشنبه

محبوب ترین تلفن های همراه سال ۲۰۰۹







HTC Hero: این گوشی به دلیل طراحی زیبا و قوی، مهارت های متعدد در زمینه استفاده از شبکه های اجتماعی، ترکیب زیبا با سیستم عامل آندروید گوگل عنوان بهترین و محبوب ترین سال را به چنگ آورده است. این ابزار با نمایشگر ۲/۳ اینچی لمسی و دوربین ۵ مگاپیکسلی و سیستم عامل آندروید گوگل به دلیل سادگی استفاده و طراحی هوشمند به عنوان بهترین تلفن همراه سال ۲۰۰۹ انتخاب شده است.




HTC HD2: این گوشی به سیستم عامل موبایل مایکروسافت مجهز بوده و در کنار نمایشگر لمسی ۳/۴ اینچی و دوربینی ۵ مگا پیکسلی در رتبه دوم فهرست قرار گرفته است. جی پی اس از دیگر ویژگی های مورد استقبال این گوشی عنوان شده است.
آیفون ۳GS اپل: نسل جدید گوشی های اپل که از امکانات و تجهیزات پیشرفته تری برخوردار است در سال ۲۰۰۹ نتوانسته است مقام اول را برای خود به دست آورد. دوربین ۳ مگاپیکسلی، سیستم فیلم برداری، حافظه ۳۲ گیگابایتی و کنترل صوت از تجهیزات این گوشی به شمار می رود.



سامسونگ Genio Touch: شرکت سامسونگ همچنان به مسیر خود در تولید گوشی های لمسی زیبا با قیمتی پایین ادامه می دهد. نمایشگر ۸/۲ اینچی این گوشی میزان حساسیت نمایشگر را تا اندازه قابل توجهی افزایش داده و از دوربینی ۲ مگاپیکسلی برخوردار است.



Satio سونی اریکسون: ترکیب قدرتمندی از دوربین سایبرشات ۱۲ مگاپیکسلی سونی، واکمن سونی، نمایشگر تمام لمسی ۵/۳ اینچی و اتصال ۳G و جی پی اس این گوشی را در رتبه پنجم محبوبیت در سال ۲۰۰۹ قرار داده است.



Palm Pre: در آمریکا استقبال گسترده ای از این گوشی لمسی با نمایشگر ۱/۳ اینچی و دوربین ۱/۳ مگاپیکسلی به عمل آمده است، توانایی های ویژه این گوشی در استفاده از اطلاعات تماس های الکترونیکی به ویژه از طریق شبکه‌های اجتماعی و مجهز بودن به صفحه کلید کامل و استاندارد محبوبیت زیادی را برای آن به دنبال داشته است.



۵۸۰۰ Express Music و N900 نوکیا: این ۲ گوشی به ترتیب رتبه های هفتم و هشتم فهرست محبوب ترین های جهان را به خود اختصاص داده اند. هر ۲ به نمایشگرهای لمسی و دوربین های ۲/۳ و ۵ مگاپیکسلی مجهز بوده و گوشی N900 از صفحه کلید کامل نیز برخوردار است.




Chocolate BL40 LG: نمایشگر ۴ اینچی لمسی این گوشی نسبت به نمونه های قبلی ارتقا یافته است و دوربینی ۵ مگاپیکسلی آن را همراهی می کند. افزایش فروش این گوشی از ماه سپتامبر نشانگر افزایش محبوبیت آن در میان کاربران است.



Curve 8520 بلک بری: به دلیل داشتن صفحه کلید استاندارد بیشتر به عنوان ابزاری برای ارسال پیامک و نامه‌های الکترونیک شناخته می شود. این گوشی تعادلی میان زیبایی در طراحی و کارآیی در ارتباطات به شمار می آید

هیچ نظری موجود نیست: